00925nam a2200217 c 4500001001300000005001500013007000300028008004100031041001300072049003200085052001700117056001400134082001600148245029500164260003700459300002600496502007700522504003000599546002500629700005300654KDM20120026620200917110626ta120109s2011 kjk m QB 000 kor 0 akorbeng0 lEM5277104lEM5277105c2fDP01a592.03b12-1 a592.032501a646.06822100a인터넷을 통한 의류제품구매 시 소비자 지식과 구매후기 수용이 구매의사결정과정에 미치는 영향 =x(The) effect of consumer knowledge, acceptance of reviews on the decision-making process upon the purchase of apparel products through internet /d金惠眞 a광주 :b全南大學校,c2011 aviii, 136장 ;c30 cm1 a학위논문(박사) --b全南大學校 大學院,c衣類學科,d2011 a참고문헌: 장 112-125 a영어 요약 있음1 a김혜진,g金惠眞,d1977-0KAC2017311274aut